Produkty | POS Expert Restaurace

Restaurační systém  POS Expert je dodáván v plné verzi se všemi moduly pro samostatnou provozovnu a je připraven na Elektronickou Evidenci Tržeb.

Software lze pořídit buď jednorázovým nákupem nebo formou pronájmu za měsíční paušál.

Pomocí našeho systému lze jednoduše řídit restaurace všech velikostí, bistra, fastfoody, ale i celé řetězce provozů řízených centrálně přes internet. Pokladní část lze nainstalovat na běžný stolní počítač, notebook, nebo na POS systém. Pokladnu lze ovládat pomocí dotykové obrazovky, klávesnice nebo myši. Grafické rozvržení je intuitivní, velice jednoduché a zaškolení nového pracovníka je otázkou několika minut. Pokud již nyní pracujete například ve Wordu nebo Excelu, pak zvládnutí POS Experta bude pro Vás hračkou. Data lze v programu libovolně třídit, filtrovat ale také seskupovat. Program si pamatuje Vaše individuální nastavení a úpravy šířek sloupců v tabulkách, takže při následujícím startu máte zobrazování dle svých představ. Veškeré tiskové sestavy a grafy lze exportovat do Wordu, Excelu, PDF nebo HTML.

Restaurační modul v systému POS Expert nabízí flexibilní nastavení designu restaurace. Pomocí funkce drag&drop lze jednoduše rozmístit stoly na obrazovce a natočit si je dle skutečného rozmístění stolů v provozu. Pomocí definice realizačních středisek lze nadefinovat které objednávky se budou tisknout do kuchyně, které na bar atd. Na pokladně může obsluha zadávat libovolný počet objednávek na každý stůl, který se barevně zvýrazní dle toho, zda je prázdný, je na něm otevřená objednávka nebo účtenka k inkasování. Objednávky lze také rozdělovat, slučovat a přesouvat mezi stoly a prostory. Součástí restauračních funkcí je mimo jiné slučování účtovaných položek na účtenkách, rozpis tržeb dle realizačních středisek (tržba za bar, kuchyni apod.), odpis surovin dle receptur jídel, jednoduché přeceňování položek, výpočet nákladů na výrobu jídel a mnoho dalších funkcí. Mobilní číšník je modul, který umožňuje používat v provozu tablety, PDA, nebo mobilní telefony, které nosí obsluha u sebe a může pomocí nich zadávat objednávky přímo u stolu hosta.

Kvalitní skladový modul je základním předpokladem úspěšného restauračního systému. Náš systém  umožňuje evidovat neomezené množství artiklů rozdělených do libovolného počtu skladů. Pro každý artikl lze nastavit mnoho parametrů, několik čárových kódů, přiřadit k artiklům popisky, fotografie a použít několik prodejních cen v různých sazbách DPH. Můžete tak nastavit individuální ceníky pro různé skupiny zákazníků. Navíc lze do skladu zavádět také výrobky, skládající se z více artiklů - lze tak vytvářet dárkové koše, ale i složité receptury pro výrobu jídel, nápojů, vlastních výrobků apod. Při jejích prodeji pak dochází k odpisu zásob ze skladu dle nastavené receptury, nebo lze předem vyrobit určité množství a k odpisu zásob dojde ještě před prodejem hotové výroby. Náš skladový systém je optimalizovaný a rychlý i pro extrémně objemná data (desítky tisíc artiklů a miliony skladových pohybů). Je možné provádět běžné skladové operace jako příjemky, výdejky, převody a inventury. U síťové varianty je samozřejmostí možnost pracovat na skladech z více počítačů zároveň. Provedení a zadání inventury u velkého skladu se tak razantně urychlí.

Program umožňuje přehlednou evidenci kartotéky zaměstnanců, zákazníků, dodavatelů a odběratelů. Pro uživatele, kteří intenzivněji pracují se svými zákazníky tak umožňuje systém sledovat návštěvnost zákazníků, jejich útratu, lze také nastavit individuální slevy a způsoby plateb. Je také možné nastavit zákaznický kredit, pomocí kterého může zákazník platit místo hotovosti. Mezi marketingově účinné způsoby patří zpětné načítání kreditu za provedenou útratu. Zákazník tak dostává kredit za každý provedený nákup a může tento kredit poté čerpat na zaplacení příštích nákupů. Výši zpětného načítání si samozřejmě můžete pohodlně nastavit pro každého zákazníka individuelně.

Součásti programu je také modul pro evidenci přijatých a vydaných objednávek, z kterých lze poté automaticky vygenerovat příjemku nebo výdejku. Systém POS Expert nabízí velké množství tiskových reportů poskytujících různé typy výsledků. Na výběr je několik reportů s přehledy tržeb, rozepsané dle různých parametrů jako například způsob platby, dle zaměstnanců, dle zákazníků nebo dle skladových kategorií. Další skupinou reportů jsou statistiky, kde je na výběr mnoho různých výstupů od četnosti prodeje, výkupu, přes nákladovost výrobků, průměrné marže a zisky. Nechybí ani skladové sestavy s přehledy skladových zásob, receptur, seznamy skladových dokladů apod. V kategorii slevových reportů dostanete přehledné výsledky o poskytnutých slevách na prodejích dle zákazníků, zaměstnanců a dalších parametrů.

Pokladní část systému POS Expert je připravena pro rychlý a komfortní prodej s mnoha pokročilými funkcemi. Účtovat lze pomocí dotykové obrazovky, zadáváním PLU z klávesnice, nebo načtením EAN kódů pomocí čteček. Pokladna dokáže akceptovat hotovost, kreditní karty, platební poukázky (stravenky, dárkové poukázky apod.), bezhotovostní platbu fakturou, platbu zákaznickým kreditem. Při hotovostní platbě lze akceptovat cizí měny s nastavitelnými měnovými kurzy. Na zadávané položky i na celé účtenky lze aplikovat různé druhy slev (ruční, předdefinované, zákaznické). Navíc pokladní část obsahuje pokročilé funkce jako sledování aktuálního stavu hotovosti v pokladně, prohlížení vystavených účtenek, dodatečná storna, opakované tisky apod. Na konci dne dochází k předání směny a denní uzávěrce, kdy pokladna vytiskne tržbový přehled a odepíše ze skladových zásob prodaný sortiment. Obsahuje také docházkový systém pro evidenci docházky Vašich zaměstnanců!

Ceny bez DPH:

PosExpert Restaurace     16 990 Kč  (nebo pronájem 850 Kč měsíčně)

2. pokladní místo              10 990 Kč  (nebo pronájem 850 Kč měsíčně)

3. a další pokladní místo     6 990 Kč  (nebo pronájem 850 Kč měsíčně)

Mobilní číšník                         2490 Kč   (nebo pronájem 110 Kč měsíčně)

zpět